marți, 6 noiembrie 2012

Fast Food

 
Astazi, la 3 pm, am intrat itntr-un fast-food plin de adolescenti. Primul lucru la care m-am gandit, a fost, daca ei au o cantina a scolii.
Intre fotografiile de promovare si realitate, era o mare diferenta. In interiorul burger-ului... va invitam sa priviti.
Cartofii sunt prajiti in ulei de palmier, cel mai cancerigen din lume. Sunt foarte nenorocos sa locuiesc foarte aproape de un asemenea “restaurant” si impartasesc mirosul. Eu prefer mirosul de la tara, din Contesti.

Este normala poluarea vizuala prin afisarea reclamelor uriase? Eu o consider un mesaj subliminal care dezfigureaza aspectul orasului.

In fata restaurantului Heritage, era candva un astfel de local, foarte nepotrivit, in apropierea unui restaurant gastronomic si am contribuit la lupta pentru a il desfiinta. Am reusit.

De ce trebuie copii nostrii sa plateasca asigurari mai mari, la companii americane, pentru ca isi deterioreaza sanatatea mancand produse americane? La aceste fonduri ar trebui sa contribuie fast-food-urile. 

Eu, personal, cred ca trebuie o taxa pentru un program special in scopul conpensarii taranilor, privati de posibilitate de a isi vinde produsele agricole, platita de asemenea companii.
Sau, materia prima trebuie sa fie locala, pentru a sprijini economia locala si micii producatori.


Nu am nimic impotriva unui burger bun, facut cu o carne de calitate, salata si rosii proaspete.
Cred ca modelul american nu este adaptat pentru. viata noastra.

Intre fast food si slow food, eu sunt pentru cea de-a doua.

P.S.: Am testat mancarea pe pisica mea... fara succes.

Culinary regards, 
David Contant













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu