luni, 26 noiembrie 2012

David Contant, despre bogatia adevarata


Ma gandesc ca Romania a fost binecuvantata de Dumnezeu atunci cand vad vanatul pe camp sau stiucile, salaul, racii, hribii si zbarciogii, branzeturile, mieii de Paste, porcii crescuti la tara, pasarile de curte, crescute cu boabe, rosiile care pentru mine sunt printre cele mai bune din lume. Ca anecdota, pot sa va povestesc ca inainte sa vin in Romania nu mancam rosii pentru ca mi se pareau absolut lipsite de gust. Acum, o ratatouille gatita cu rosii din gradina mea are cu adevarat gust. Memoria mea afectiva se trezeste si ma trimite direct in copilarie cand bunica mea gatea acest fel atat de simplu, dar atat de gustos.
                                                      Puteti citi articolul intreg, aici:         http://www.restograf.ro/ce-fel-de-meniu-am-putea-alcatui-cu-ajutorul-produselor-romanesti/










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu